UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

Dawid Bartosiewicz wygrywa w Bułgarii na prawą rekę

W dniu dzisiejszym tj. 17.07.2010 w Bułgarii (hotel CHAIKA BEACH - Suny Beach) odbyła się IV Runda Profesiaonal Armwrestling League. Oprócz zawodników z krajów nad bałkańskich wziął w niej udział zawodnik naszego klubu Dawid Bartosiewicz, jako jedyny przedstawiciel naszego kraju. Dawid wygrał swoją kategorię na rękę prawą, zaś na lewą doznał kontuzji. Był to pierwszy występ Dawida w Lidze Bułgarskiej, więc ostatecznie zajął on 7 miejsce.

Dawid Bartosiewicz: Hej ! Jestem już po Lidze i daję znać że uszkodziłem sobie lewą rękę i na pewno nie wystartuję na nią na Arm Wars. Dużo walk musiałem oddać :(. Prawa ręka ma się dobrze, wygrałem swoją kategorię wagową. Łącznie zająłem 7 miejsce. Pozdrawiam."


17.07.2010 - Tomasz Wiśniowski