UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

David Horne o walce z Arturem Głowiński

David Horne o swojej walce (ręka lewa) z Arturem Głowińskim na ARM WARS "LEGACY" w Mancheterze. Tradfford Center 23-26 Lipiec 2010.

Dawid Horne:
"Niedawno dowiedziałem się, że walczę z Artura, i jestem zaszczycony, że będzie walczył przeciwko niemu.

Nie przeginałem się od czasu Mistrzostw Świata w ubiegłym roku, ale walczyłem w tym roku w 5-ciu konkursach grip contest, z czego wygrałem 4 z nich. Moje ręce są silniejsze niż w zeszłym roku i jestem cięższy, ale trochę zardzewiałe jeśli chodzi o armwrestling.

Artur jest zdecydowanie faworytem tej walki, ale dołożę wszelkich starań by wygrać tego dnia.

Powodzenia!"


David Horne vs Tommi Kokkare
ARM WARS - EUROSPORT


09.07.2010 - Tomasz Wiśniowski