UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

w sobotę walczą w Koniecpolu jak oceniają swoją formę ?




W tą sobotę  Artur Łukasz i Patryk  jadą  powalczyć o medale do Koniecpola
jak oceniają swoją formę  kilka dni przed startem  przeczytajcie sami

Artur jak  samopoczucie przed sobotnim startem ?
Witam serdecznie moje przygotowania są głównie pod zawody Puchar świata i Orawa które odbędą się prawdopodobnie październik listopad, więc obecne zawody w Koniecpolu będą małym sprawdzianem przed tymi zawodami .I wtedy będzie wiadomo co dopracować . Na dzień dzisiejszy forma jest dosyć dobra i sam jestem ciekaw jak wypadnę. Jadę na ten turniej wraz z Patrykiem Weterle Zwierzakiem i Łukaszem Zawickim . Mamy tam zamiar nie źle zamieszać więc trzymajcie za nas kciuki . Jak wrócimy od razu napiszemy relację jak nam poszło. pozdrawiam

 Łukasz  jak oceniasz swój start -Przed Koniecpolem czuje się w formie i mam nadzieje na podium ale czas pokaże wiem ze będzie duży poziom i na pewno nie będzie łatwo

A jak forma naszego Zwierzaka?!
 w  tamtym roku    stanąłem po za podium  na miejscu szóstym w  kategorii do 63 kg  chciał bym poprawić  ten wynik   trenowałem pod  czujnym okiem naszego trenera  Artura   myślę że jadę lepiej przygotowany i w jeszcze lepszej formie      jak potoczą się  moje walki    okaże się  na stole