UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

Jak połączyć naukę i pasje ?


Jak połączyć  naukę  i pasje ? 
zapytałem o to     naszego zawodnika     Mateusza Popielarczyka ...


Witam wszystkich czytelników.
 Zapytałeś mnie Patryk, o to jak student może pogodzić sport i naukę. Myślę, że kluczową rolę odgrywa to na jakie studia pójdziesz. Ja wybrałem „Geodezję i Kartografię” na Politechnice, czyli studia techniczne. Jest tutaj bardzo dużo nauki, przez co nie mogę trenować regularnie. Jednak jeśli już znajdę czas na trening, staram się go wykorzystać w 100%. Jeśli wybierzesz kierunek łatwiejszy, gdzie będzie mniej nauki, to owszem znajdziesz czas na regularne trenowanie. Spotkałem się też z takimi osobami, dla których sport był ważniejszy niż nauka. Przez co szybko zakończyli swoją przygodę na studiach. Ja staram się łączyć to na swój sposób, może nie trenuje teraz regularnie, ale nie zamierzam rezygnować z tego co kocham. Dziękuję wszystkim, za wysłuchanie moich słów. Pozdrawiam i do zobaczenia przy stole !