UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

Tomasz Drwal z życzeniami dla fanów i zawodników Złotego Orła !!!


Kilka dni temu na czacie na facebooku zaczepiłem Tomasza Drwala, pytając o jego przygotowania do kolejnej walki. Od słowa do słowa z tematu walk w klatkach zeszliśmy na temat Armwrestlingu. Pokrótce opowiedziałem mu o naszym sporcie i naszych najlepszych zawodnikach podsyłając mu linki filmików, oraz adres naszego bloga Uks Złoty Orzeł Choszczno. Pod koniec rozmowy zapytałem go czy by nie zechciał napisać pozdrowień dla fanów i zawodników naszego klubu jak i wszystkich fanów Armwrestlingu w Polsce. Bez zastanowienia się zgodził.
Tomasz Drwal: ''Pozdrowienie dla wszystkich fanow armwrestlingu jak rownież uprawiających ten sport oraz wszystkich członkow UKS Złoty Orzeł Choszczno - nie dajcie sie złamać :-) jeżeli macie marzenia trwajcie w nich a one się spełnią i nie ma znaczenia to czy jesteś z małej wiochy czy dużego miasta po prostu miejcie marzenia i w nie wierzcie. Wiem coś o tym bo kiedy byłem młody powiedziałem że kiedyś będę walczył w UFC co zostało skwitowane salwą śmiechu. Dziś jestem w UFC będę miał już swoją 5 walkę, a Ci którzy się wtedy śmiali nie mają odwagi mi spojrzeć w oczy. Pochodzę z bardzo małej wiochy. Jeszcze raz dla wszystkich fanow armwrestlingu dla chłopaków i dziewcząt UKS Złoty Orzeł ze sportowym pozdrowieniem"

Linki z którymi Tomek Drwal się utożsamia:
www.throwdownsandiego.com - miejsce treningów Tomka
(można oglądać go na żywo)

Najbliższa walka Tomasz Drwala 27.03.2010 na UFC 111.
Trzymamy kciuki za Ciebie.

18.03.2010 - Tomasz Wiśniowski