UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

Nowy blog o Armwrestlingu !

Witam wszystkich fanów Złotego Orła. Miło mi poinformować iż od 2 dni jest nowy blog z tematyką o armwrestlingu.
Założyłem go, gdyż zakochałem się w tym sporcie i chce o nim pisać. Blog Złotego Orła gdy powstawał założeniem jego było by był blogiem klubowym, czyli informacje związane z klubem pojawiają się tylko na jego łamach. Później chciałem dodać informacje ze świata gdyż tyle ich jest.
Jest ich tak wiele że po jakimś czasie dodając je regularnie przytłoczyły by one informacje związane z klubem, i tak naprawdę tylko z nazwy by był on blogiem klubowym.

WIĘC DLA TEGO POSTANOWIŁEM ZAŁOŻYĆ JESZCZE JEDEN NA KTÓRYM BĘDĘ PISAŁ O WSZYSTKIM.
OCZYWIŚCIE NADAL BĘDĘ REDAGOWAŁ ZŁOTEGO ORŁA, GDYŻ ORŁEM POZOSTANĘ DO KOŃCA.
POZDRAWIAM

ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWEGO BLOGA:


08.03.2010 - Tomasz Wiśniowski