UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

ŁUKASZ GŁOWACKI W SZEREGACH ZŁOTEGO ORŁA


Cześć  miło  nam poinformować  ze do naszych szeregów   Złotego  Orła dołączył  Łukasz Głowacki
z tego miejsca  Łukaszu  jeszcze raz witamy cię  w  naszym  klubie
 po niżej    udało mi się zamienić  kilka słów z   naszym   nowym zawodnikiem


Łukasz jak twoja forma na tegoroczne Mistrzostwa Polski?
Wiesz co szczerze mówiąc nie jestem w 100% przygotowany tak jak bym chciał i tak jakbym powinien być. Trenowałem tylko około miesiąca czasu.
Masz jakiś plan na tegoroczny start?
Tegoroczny start to mój debiut w kategorii seniorskiej. Chcę sprawdzić swoją siłę z przeciwnikami z kategorii oraz zobaczyć ile mi brakuje, co muszę poprawić w dalszym rozwoju.
Gdzie trenujesz na co dzień?
Na co dzień trenuję z ojcem w Naszej prywatnej siłowni.
Jak się czujesz jako Złoty Orzeł Choszczno?
Osobiście dla mnie to wielki zaszczyt, że mogę reprezentować tak dojrzały i tak dobrze prosperujący klub. Jak najbardziej cieszy mnie ta wiadomość.
Czy masz jakieś nowe postanowione cele w Armwrestlingu?
Co do postanowień, hmm. Wznowiłem treningi po długiej przerwie. Myślę, że Mistrzostwa Polski będą dla mnie wyznacznikiem kolejnych większych postanowień, na tą chwilę najważniejszym postanowieniem jest uczestnictwo i jak najlepszy start na tych zawodach.