UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

Mateusz Popielarczyk kolejny raz w formie !!


26 lipca 2015.r  odbyły  się Otwarte Mistrzostwa Galerii Twierdza w Siłowaniu na Ręce 
edycja poświęcona było tylko lewej ręce

gdzie  nasz zawodnik Mateusz  Popielarczyk  opanował  kategorie 75 Kg i  po zaciętym pojedynku  z
Cyprianem  Załogą   zajął pierwsze miejsce

udało mi się  zamienić   z nim kilka  zdań
Mateusz  jak oceniasz swój start w kłodzku   czy był udany po mimo tego że teraz zbytnio   nie  trenujesz ?

To były cięższe zawody niż się spodziewałem. Do finału wszedłem bez porażki, w którym spotkałem się z Cyprianem Załogą. Myślałem, że pójdzie gładko, ponieważ maiłem z nim pierwszą walkę i wygrałem bez większych problemów. Jednak doszło do ustawienia sędziowskiego, na którym spóźniłem się na starcie, przez co oddałem wyższość rywalowi. Została mi ostatnia szansa, której nie mogłem zmarnować. przeanalizowałem wszystko dokładnie. Dzięki szybkiej analizie walki, wyeliminowałem błędy i wygrałem finał rozstrzygający."