UKS "Złoty Orzeł" Choszczno ZŁOTĄ DRUŻYNĄ POLSKIEGO ARMWRESTLINGU 2012

ZŁOTY ORZEŁ WALCZYŁ W ŻARACH


W Mistrzostwach Woj. Lubuskiego, które odbyły się w Żarach wzięło udział ponad 30 zawodników z takich klubów jak Herakles Wałbrzych, Traktor Wolsztyn, Szaki Club Żary oraz 3 osobowa ekipa ze Złotego Orła Choszczno w składzie Bartosz Jakubowski, Mateusz Popielarczyk i Jakub Cielecki (nowy zawodnik Złotego Orła). Mateusz Popielarczyk wystartował w kat. 63kg i OPEN lewej ręki, Jakub w kat. 78kg i OPEN lewej ręka, oraz Ja spróbowałem swoich sił w kat. +95kg.

Mateusz i Jakub pomimo postępów na treningu, oraz widocznej poprawy siły stoczyli zacięte walki i niestety uplasowali się poza podium... Stwierdzić można, że wystarczą kosmetyczne poprawy podczas walki przy stole i Mateusz zacznie wygrywać bo przegrywał przede wszystkim przez własne błędy. Jakub wystartował na swoich pierwszych zawodach i jak sam powiedział "dopiero zobaczyłem na jakim jestem etapie przygotowań" i obiecał, że poprawi się już na kolejnym turnieju. Ja w kat. +95kg wywalczyłem III miejsce, a na rękę lewą w kat. OPEN uplasowałem się tuż poza podium na miejscu 4, w tej kategorii startowało 18 zawodników .

Tak więc z Żar wróciliśmy z jednym pucharem, ale z wyciągniętymi wnioskami i kolejne turnieje w wykonaniu chłopaków na pewno okażą się lepsze... .

Jutro wyjeżdżam wraz z Arturem Głowińskim na II Nadmorski Turniej w Ustce.


13.08,2010 - Bartosz Jakubowski